Po ostatniej dyskusji z ickiem wpadłem na myśl, że skoro mam motocykl do rozebrania to może sobie wzmocnię wahacz przez np. wspawanie od spodu płaskownika "na sztorc" czyli prostopadle do dolnej płaszczyzny wahacza i pośrodku wahaczowego profilu.
Pewnie trzeba znaleźć spawacza pierwszej klasy no i zastosować płaskownik ze stali jakiegoś gatunku.
Czy będzie to miało wpływ na stabilność np w koleinach, w łukach?
(nie pytam o to czy zmienić na inny motocykl ani czy to ma sens ekonomiczny)
Wahacz - jak wzmocnić?
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
Wahacz - jak wzmocnić?
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
- iceq
- stary Seveniarz
- Posty: 504
- Rejestracja: 30 maja 2006, 16:56
- Motocykl: CB1300 VFR1200F k1200gt JUNAK
- Lokalizacja: Sieradz-Lodz
- Kontakt:
Czolem wodzu. Pewnie ze ma sens. Po pierwsze spedalenie pojadu do kwadratu a po drugie lepsze wlasnosci trakcyjne bezapelacyjnie. Poniewaz wiem jak kochasz sevenke to mozesz sie pokusic o taka przerobke. Rozwiazania podobne znalazlem kiedys w sieci. Postaram Ci sie podeslac na priva to co mam o sevenkach i starych 750 poprzerabianych. W sumie zawsze mozna sprzeta bardziej spedalic od Krissowego i zapodac wachacz od vfr.
Pozdro
Pozdro
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły ....
http://www.bikepics.com/members/iceq/
http://www.bikepics.com/members/iceq/
- iceq
- stary Seveniarz
- Posty: 504
- Rejestracja: 30 maja 2006, 16:56
- Motocykl: CB1300 VFR1200F k1200gt JUNAK
- Lokalizacja: Sieradz-Lodz
- Kontakt:
A yacha. Mam gdzies fotki. Teraz aktualnie pisze o wycieczce po gorach. Jak skoncze to podesle.
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły ....
http://www.bikepics.com/members/iceq/
http://www.bikepics.com/members/iceq/
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 175
- Rejestracja: 24 sie 2006, 12:38
- Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Helou,
Moim zdaniem sztywnosc wszystkich elementow jest liczona razem i zaklocenie jej (zmiana) w jednym elemencie np. wahaczu zakloci sztywnosc w ukladzie w innym miejscu.
Podam przyklad samochodowy:
Gdy wymienia sie w samochodzie dach z slupkami, nalezy go przypunktowac w tych samych miejscach co fabrycznie byl zlapany. Ale sa nadgorliwi blacharze co spawaja spawem ciaglym i stosuja jeszcza jakies wzmocnienia (a jak!). Dach z slupkami usztywnia sie bardziej przez co inne elementy karoserii dostaja po pizdzie i np. rozlazi sie gdzie indziej lub pekaja szyby.
Mysle ze tak samo jest w motocyklu - japonce wiedza co robia i chyba nalezy sie z tym pogodzic jezeli upodobalismy sobie SF.
Hawk
Moim zdaniem sztywnosc wszystkich elementow jest liczona razem i zaklocenie jej (zmiana) w jednym elemencie np. wahaczu zakloci sztywnosc w ukladzie w innym miejscu.
Podam przyklad samochodowy:
Gdy wymienia sie w samochodzie dach z slupkami, nalezy go przypunktowac w tych samych miejscach co fabrycznie byl zlapany. Ale sa nadgorliwi blacharze co spawaja spawem ciaglym i stosuja jeszcza jakies wzmocnienia (a jak!). Dach z slupkami usztywnia sie bardziej przez co inne elementy karoserii dostaja po pizdzie i np. rozlazi sie gdzie indziej lub pekaja szyby.
Mysle ze tak samo jest w motocyklu - japonce wiedza co robia i chyba nalezy sie z tym pogodzic jezeli upodobalismy sobie SF.
Hawk
H.A.Z.E.L.L.
Hydraulic Artificial Zealous Exploration and Learning Lifeform
Hydraulic Artificial Zealous Exploration and Learning Lifeform
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości