[sprzedam] - sevenke 1998
: 26 lip 2010, 22:01
Jak już coniektórzy forumowicze wiedzą przesiadam sie z sevenki na większą sevenkę czyli XJR. Jako, ze dwoma motocyklami naraz jeżdzić nie będe, to tej mniejszej sevence nowego własciciela poszukać trzeba. Dla zainteresowanych troche detali :
Motocykl zakupiony w niemczech przez kolesia r.ur. 1969 w roku 1998. Dokładnie po 10 latach został wyrejestrowany. Po kolejnym roku odkupiony z przebiegiem 20.500 km, sprowadzony, zarejestrowany w Polsce i eksploatowany dalej przez jednego własciciela (kopie niemieckich dokumentów do wglądu). W marcu (albo kwietniu - juz nie pamiętam) 2010 przy przebiegu 25.000 km został wymieniony olej i filtr oleju, swieczki oraz klocki na tyle (wszystko zrobiłem sam). Aktualnie na liczniq figuruje jakieś 29000 km. Motocykl jest ma sie rozumieć garazowany, nie eksploatowany w deszczową pogodę. Odpala nawet bez ssania. Spala ok 5.5 litra (regularnie ~ 350 km na zbiorniq do rezerwy). Nie jest spedalony żadnym wiejskim tjuningiem poza praktycznym topcasem (na dwa kaski), który zawsze mozna zdemontowac jak sie komuś nie podoba oraz osłonami lag na przodzie - również do ewentualnego zdemontowania. Opony do końca sezonu jeszcze stykną (tylna to i nawet jeszcze na przyszły), łańcuszek DID moszna podciągnąć jeszcze. Szukających motocykla w idealnym stanie od razu odsyłam na wycieczke do Japonii - bo tam nową sevenkę mozna jeszcze kupić. Na mojej widac ślady eksploatacji, jednak poza wizytą w wydziale komunikacji sprzęt nie wymaga tzw. pakietu startowego. Posiada oryginalny czarny lakier, silnik jest również czarny. I teraz najciekawsze - miejsce w garazu mam, zaden kredyt nademną nie wisi, takze ze sprzedazą zbytnio sie nie spieszę. Nie interesują mnie żadne wymiany barterowe. Uważam ze 8 k PLN to uczciwa i rozsądna cena za ten egzemplarz.
Chętnie odpowiem na ewentualne pytania odnośnie motocykla, zapośle fotki mailem. Na jazde próbną do 3 city zapraszam.
Motocykl zakupiony w niemczech przez kolesia r.ur. 1969 w roku 1998. Dokładnie po 10 latach został wyrejestrowany. Po kolejnym roku odkupiony z przebiegiem 20.500 km, sprowadzony, zarejestrowany w Polsce i eksploatowany dalej przez jednego własciciela (kopie niemieckich dokumentów do wglądu). W marcu (albo kwietniu - juz nie pamiętam) 2010 przy przebiegu 25.000 km został wymieniony olej i filtr oleju, swieczki oraz klocki na tyle (wszystko zrobiłem sam). Aktualnie na liczniq figuruje jakieś 29000 km. Motocykl jest ma sie rozumieć garazowany, nie eksploatowany w deszczową pogodę. Odpala nawet bez ssania. Spala ok 5.5 litra (regularnie ~ 350 km na zbiorniq do rezerwy). Nie jest spedalony żadnym wiejskim tjuningiem poza praktycznym topcasem (na dwa kaski), który zawsze mozna zdemontowac jak sie komuś nie podoba oraz osłonami lag na przodzie - również do ewentualnego zdemontowania. Opony do końca sezonu jeszcze stykną (tylna to i nawet jeszcze na przyszły), łańcuszek DID moszna podciągnąć jeszcze. Szukających motocykla w idealnym stanie od razu odsyłam na wycieczke do Japonii - bo tam nową sevenkę mozna jeszcze kupić. Na mojej widac ślady eksploatacji, jednak poza wizytą w wydziale komunikacji sprzęt nie wymaga tzw. pakietu startowego. Posiada oryginalny czarny lakier, silnik jest również czarny. I teraz najciekawsze - miejsce w garazu mam, zaden kredyt nademną nie wisi, takze ze sprzedazą zbytnio sie nie spieszę. Nie interesują mnie żadne wymiany barterowe. Uważam ze 8 k PLN to uczciwa i rozsądna cena za ten egzemplarz.
Chętnie odpowiem na ewentualne pytania odnośnie motocykla, zapośle fotki mailem. Na jazde próbną do 3 city zapraszam.